Real - Time 3 D Person Tracking and Dense Stereo Maps Using Gpu

نویسنده

  • Kendall Merriman
چکیده

Real-time 3D Person Tracking and Dense Stereo Maps Using GPU Acceleration

برای دانلود متن کامل این مقاله و بیش از 32 میلیون مقاله دیگر ابتدا ثبت نام کنید

ثبت نام

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

Real - Time 3 D Person Tracking and Dense Stereo Maps Using

Real-time 3D Person Tracking and Dense Stereo Maps Using GPU Acceleration

متن کامل

TITLE : Real - time 3 D Person Tracking and Dense Stereo Maps Using GPU Acceleration

Real-time 3D Person Tracking and Dense Stereo Maps Using GPU Acceleration

متن کامل

Real - Time 3 D Person Tracking and Dense Stereo

Real-time 3D Person Tracking and Dense Stereo Maps Using GPU Acceleration

متن کامل

Real-time dense appearance-based SLAM for RGB-D sensors

In this work a direct dense approach is proposed for real-time RGB-D localisation and tracking. The direct RDB-D localisation approach is demonstrated on a low cost sensor which exploits projective IR light within indoor environments. This type of device has recently been the object of much interest and one advantage is that it provides dense 3D environment maps in real-time via embedded comput...

متن کامل

Large Scale Dense Visual Inertial SLAM

In this paper we present a novel large scale SLAM system that combines dense stereo vision with inertial tracking. The system divides space into a grid and efficiently allocates GPU memory only when there is surface information within a grid cell. A rolling grid approach allows the system to work for large scale outdoor SLAM. A dense visual inertial dense tracking pipeline incrementally localiz...

متن کامل

ذخیره در منابع من


  با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

برای دانلود متن کامل این مقاله و بیش از 32 میلیون مقاله دیگر ابتدا ثبت نام کنید

ثبت نام

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

عنوان ژورنال:

دوره   شماره 

صفحات  -

تاریخ انتشار 2014